Servisní středisko disponuje širokou technickou základnou vybavenou pro rychlý a kvalitní zásah ve všech regionech působnosti firmy. Řadu problémů lze vyřešit již po telefonu nebo e-mailem (servis@gamaholding.cz). Naši zkušení technici jsou pravidelně školeni a certifikováni ve výrobních závodech našich dodavatelů. Při servisních zásazích jsou používány originální náhradní díly, dokumentace a moderní diagnostická technika. Některé opravy jsou na přání zákazníka prováděny mimo pracovní dobu, aby narušení provozu bylo minimální.
- příjem oprav (telefonicky, faxem, e-mailem) + zpětný telefonický kontakt se zákazníkem
- lokalizace závady, její případné okamžité odstranění nebo objednání dalších náhradních dílů
- výměna elektrických, plynových, hydraulických a mechanických součástek
- seřízení jednotlivých zařízení podle technické dokumentace
- odzkoušení a předvedení funkčnosti zařízení zákazníkovi
- úprava pasivní technologie dle přání zákazníka
- řešení technických problémů se zařízením + konzultace s výrobcem
- odstraňování objevených závad vyplývajících z provozu zařízení
Servisní středisko disponuje širokou technickou základnou vybavenou pro rychlý a kvalitní zásah ve všech regionech působnosti firmy. Řadu problémů lze vyřešit již po telefonu nebo e-mailem (servis@gamaholding.cz). Naši zkušení technici jsou pravidelně školeni a certifikováni ve výrobních závodech našich dodavatelů. Při servisních zásazích jsou používány originální náhradní díly, dokumentace a moderní diagnostická technika. Některé opravy jsou na přání zákazníka prováděny mimo pracovní dobu, aby narušení provozu bylo minimální.